środa, 25 marca 2015

Z innej beczki: Jak inaczej możemy użyć cieni do powiek? :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym zaprezentuję dość nietypowe zastosowanie cieni do powiek. 


Nie wiem jak Wy, ale ja jestem maniaczką eyelinerów i gdybym miała tak kupować każdy, który wpadnie mi w oko - najzwyczajniej w świece mogłabym zbankrutować. :D

Natknęłam się kiedyś na fajny sposób zamiany cienia do powiek w eyeliner.




Co potrzebujemy?


1. Zwykły pędzelka do kresek. W moim przypadku jest to zwykła końcówka po eyelinerze z Oriflame.


2, Płyn do soczewek + pojemniczek.


3, Wybrany przez nas cień. Ja wybrałam z paletki Sleek Showstoppers.




Co robimy?


1. Wlewamy odrobinę płynu do pojemniczka.


2. Moczymy pędzelek.


3. Zbieramy pędzelkiem cień.


4. Nakładamy jak eyeliner.



Jak to wygląda?



1. i 2. nałożone pędzelkiem (cień jako eyeliner)
3. suchy cień roztarty palcem.

Jak Wam się podoba? :)


Do usłyszenia,

Meadowshila (Gabrysia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz